Hogyan lehet leszokni a dohányzási gondolatokról. Hogyan lehet leszokni a dohányzási technikákról


Hogyan küzdhet meg a visszaeséshez vezető gondolatokkal? Hogyan lehet leszokni a hasit 1. Önmaga hitegetése A leszokni vágyó dohányos 3 ellensége Hogyan lehet leszokni a hasit? Hogyan lehet leszokni a dohányzási gondolatokról Eltelt egy év és nem gyújtottam rá! Most érzem magamban az erőt, hogy kiírjam magamból az én történetem.

A visszaesés szempontjából kritikus, hogy felismerje és kezelje a visszaeséshez vezető gondolatokat. Eddig soha sem sikerült, vajon miért próbálkozom még mindig ezzel.

hogyan lehet leszokni a dohányzási gondolatokról

A végén úgyis dohányozni fogok. Ha nem füstölne úgy, mint egy gyárkémény, én is le tudnék szokni. Csak egy szál cigaretta ma este.

  • A sikeres leszokás titkai
  • Dohányzás-függőség kezelése hipnózis
  • A dohányzásról való leszokás, dohányzás leszoktatás - PszichoFészek pszichológiai magánrendelő
  • Milyen tanácsot adjon le a dohányzásról
  • Hogyan küzdheti le a visszaeséshez vezető gondolatokat? | honvedsuli.hu
  • Hogyan lehet leszokni a dohányzási technikákról. Hogyan lehet leszokni a dohányzásról stressz alatt

Holnap ismét folytatom a leszokást. A cigaretta mindig hiányozni fog. Ilyenkor például az ilyen gondolatokkal szembeállíthatja a dohányzásról leszokás előnyeit vagy éppen a dohányzással együtt járó kellemetlenségeket. Ne hagyja, hogy ez a nosztalgia aláássa eddigi munkáját!

Hogyan lehet leszokni a dohányzási gondolatokról, A leszokni vágyó dohányos 3 ellensége

Ne bízza el magát, még sokáig erősnek kell lenni, és vigyázni arra, hogy semmiképpen ne gyújtson rá! Emlékezzen arra, hogy nem szívhat el még egy szál cigarettát sem anélkül, hogy veszélyeztetné azt, hogy ismét dohányozni fog. A válságok kezelése: Esetleg gondolhatja azt is, hogy a dohányzás megengedett olyan kivételes körülmények között, mint például egy krízis, nagyon megterhelő helyzet. Nem kívánatos változások: Esetleg olyan változásokkal szembesülhet, mint a testsúlygyarapodás, az ingerlékenység, a koncentrációs problémák és más megvonási tünetek.

A sikeres leszokás titkai

Önmagában való kételkedés: Az önmagában való kételkedés alááshatja a füstmentesség fenntartására irányuló erőfeszítéseit. Miért gondolom, hogy most sikerülni fog?

hogyan lehet leszokni a dohányzási gondolatokról

Például, képzelje el, hogy milyen mérges lenne akkor, ha ezeket a szomszédjától vagy ismerősétől hallaná, és mégis elfogadja saját magától? Hogyan küzdhet meg a visszaeséshez vezető gondolatokkal? Néhány technikát mutatunk be ehhez: Kihívás vagy megkérdőjelezés: A leghatásosabb módja ezen gondolatok legyőzésének, ha közvetlenül szembesülünk velük vagy megkérdőjelezzük őket.

hogyan lehet leszokni a dohányzási gondolatokról

Emlékezés a dohányzással együtt járó kellemetlenségekre: egy másik stratégia, ha visszaemlékezik, összegyűjti a dohányzással együtt járó konkrét, kellemetlen tapasztalatait. Ilyenek lehetnek például a reggeli köhögés, a gyomorpanaszok, a kifulladás.

Ezeknek a tapasztalatoknak a felidézése segíthet leküzdeni a visszaszokást elősegítő gondolatokat.

Figyelemelterelés: Hatékony stratégia lehet az is, ha egyszerűen eltereli a figyelmét a dohányzásról. Képzeletét és gondolatait kellemes, pozitív tartalmakkal foglalja le pl. Önmagát megjutalmazó gondolatok: Másik stratégia lehet az, ha a dohányzással kapcsolatban a sikereire és az hogyan lehet leszokni a dohányzási gondolatokról gondol.

Nehéz ilyeneket hangosan kimondani, de önmagát mindenki bátran megdicsérheti, elismerően nyilatkozhat saját magáról saját magának.